Dřepy - provedení a varianty

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Pro přidání tématu nebo reagování na téma musíte být přihlášení.
Pokud nejste registrovaní, tak se prosím registrujte.

Dřepy - provedení a varianty

#1

Diskuse k článku Dřepy - provedení a varianty.

Jaroslav Polánský Offline

Meathead

před 1 měsícem

Odpovědět

Re: Dřepy - provedení a varianty

#2

Mám výhradu a otázku.

Výhrada: To rozdělování vhodnosti provedení dřepu dle délky trupu a nohou nelze paušalizovat do jediný tabulky.

Otázka: Proč v článku není podrobnější zmínka o provedení dřepu stylem WSB? Simmons jej učí i pro raw (má přehršel článků na webu o této problematice). Je škoda, že je pouze stroze nastíněn v jedné větě u SSB.
Meathead: Provedení dřepů do sedu je stejné jako u klasických powerlifterských dřepů...
Nevím, jak moc autor článku čte/studuje např. Tateho (Simmonsův „žák“), ale sám Tate v nejednom článku o dosedu mj. říká, že piloval hrozně dlouhou dobu dosed, že technika dosedu se v koncentrický fázi dost od dřepu liší.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 1x.

Jiří Vlk Offline

Roper

před 1 měsícem

Odpovědět

Re: Dřepy - provedení a varianty

#3

Meathead: Diskuse k článkuDřepy - provedení a varianty.
Měl bych pár připomínek..

1) přijďte k ose ve stojanu a nadechněte se, zaklesněte se pod osu a zhluboka vydechněte, udělejte 2 až 3 kroky dozadu

To tě napadlo jak? Pod těžkým dřepem by ses zbortil jak domeček z karet, naopak dech si musíš nechat a vydechneš až, když jsi ve stabilní poloze, kdy přijde znovu nádech a dřep.

2) Dřepy s činkou vysoko, za krkem, jsou skvělým cvikem na budování hmoty kvadricepsů a pokud je děláte technicky korektně, pak by vás neměla bolet spodní záda.

Tohle taky není úplně pravda, lowbar je šetrnější ke spodním zádům.

Jinak to je vesměs fajn, pro začátečníky se takový článek určitě hodí. :-)

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Powerlifter Offline

Trolof

před 1 měsícem

Odpovědět

Re: Dřepy - provedení a varianty

#4

Sice nový článek, ale odfláknutej.
Meathead: Kombinujte různé varianty dřepů, protože se jedná o jedinečné cviky jako pro zdraví a sílu dolních končetin, tak i pro vybudování svalových objemů.
To je populismus. Když se někdo věnuje trojboji, tak kombinovat kvantum variant je zbytečný.

Za tento příspěvek bylo poděkováno 2x.

Jan Kiels Offline

Kiels

před 1 měsícem

Odpovědět

4 příspěvky
Strana 1 z 1

Vytisknout